Regulament privind serviciul de retur gratuit
Renunțarea la cumpărare reprezintă un serviciu gratuit oferit clienților Oti General Trading S.R.L., societate comercială cu răspundere limitată, organizată potrivit legii române, cu sediul în București, sector 3, Bd. Theodor Pallady nr. 51, Clădire Centru de Calcul, Etaj 1, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/3412/2010, număr de înregistrare fiscală RO26728203.
Prin acest serviciu, clienții Oti Shop pot returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice produsele cumpărate de pe site-ul otishop.ro, conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament.
Acest serviciu nu afectează dreptul de retragere prevăzut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru contractele încheiate la distanță.
Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
Clienții Oti Shop sunt beneficiarii direcți ai acestui serviciu gratuit.
Aceștia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achiziționat produse de pe otishop.ro.
Cum puteți returna produsele achiziționate de pe otishop.ro?
Produsele cumpărate de pe otishop.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice:
- prin completarea Formularului de Retur afișat pe site la secțiunea Suport clienți accesibil din contul de utilizator al site-ului https://otishop.ro/account sau
- declarație neechivocă în care cumpărătorul își exprimă decizia de retragere din contract, a cărei primire va fi confirmată (mail).
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului achiziționat de pe otishop.ro; în cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia și fără a suporta alte costuri.
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și functionalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dvs.
Condițiile referitoare la produsul returnat
Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:
- Să aibă toate componentele și accesoriile;
- Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport.
Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
- Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- În cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează Oti General Trading S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site-ul otishop.ro.
Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, în termen de maxim 1 oră de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail detalii cu privire la solicitarea înaintată. Comunicarea cu clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială. Suma aferentă returului se va returna prin transfer în cont bancar.
Oti General Trading S.R.L. va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urma evaluării și va rambursa clientului suma respectivă de bani, inclusiv costurile inițiale ale livrării dacă au fost suportate de cumpărător.
Suma aferentă returului, care figurează în factura fiscală de stornare, îi va fi rambursată clientului prin aceeași metodă de plată. În cazul în care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată în cel mult 3 zile de la data la care Oti General Trading S.R.L. intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care Oti General Trading S.R.L. este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
În cât timp îți vom restitui suma aferentă returului?
Rambursarea se va face în cel mult 3 zile de la data la care Oti General Trading S.R.L. intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care Oti General Trading S.R.L. este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Ziua în care consumatorul îți exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seama la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, Oti General Trading S.R.L. va prelungi termenul în mod corespunzător.
Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul efectuării returului
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații Oti General Trading S.R.L. vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriti să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare: toate costurile sunt suportate de către Oti General Trading S.R.L.
Oti General Trading S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vînzarea de produse sau servicii.
Garanția produselor
Ne mândrim cu faptul că garantăm vasele din fontă Oti, de la data achiziției, pe toată perioada de utilizare a acestora de către proprietarul inițial, indiferent dacă au fost achiziționate sau primite cadou.
Această garanție pe viață acoperă defectele de fabricație și / sau materiale, atunci când produsul este folosit în condiții normale, de uz casnic și în conformitate cu instrucțiunile de îngrijire și utilizare furnizate de producător.
Garanția pe viața nu acoperă uzura normală, utilizarea în scop comercial sau folosirea și îngrijirea necorespunzătoare a produsului.
Pentru a revendica această garanție, atașați la vasele de gătit din fontă Oti: numele Dumneavoastră, adresa și natura plângerii, împreună cu numele comerciantului de la care ați achiziționat produsul (magazinul fizic sau magazinul online). Returnați produsul împreună cu bonul care atestă dovada achiziției de la comerciant și datele Dumneavoastră de contact.
Vasele de gătit defecte vor fi înlocuite gratuit cu un produs similar sau unul de valoare echivalentă, dacă produsul original nu mai este în producție.
*Această garanție pe viață nu vă afectează drepturile legale. Garanția pe viață nu se aplică produselor de gătit emailate și cu acoperire antiaderentă.